In Jon Epstein heeft Fila een geweldige fila disruptor zwart vriend, leider en kampioen van het merk verloren, niet alleen in de Verenigde Staten, maar wereldwijd. Zijn ondernemersgeest paste perfect bij onze visie op groei, en zijn passie voor zowel ons erfgoed van authenticiteit als ons potentieel als merkinnovator zorgde voor een heropleving van Fila in het afgelopen decennium, zei Fila-voorzitter Gene Yoon in een verklaring. "Jon en ik werkten al meer dan 30 jaar samen. Hij en zijn vrouw, Carol, zijn als familie voor mij geweest. Zijn aanwezigheid in de Fila-familie en in mijn persoonlijke leven is onmogelijk te kwantificeren. Ik heb een vertrouwde bondgenoot en levenslang verloren vriend. "
Hij dankt zijn succes aan zijn familie omdat hij hem altijd zo steunt. Zijn vader is een commerciële kunstenaar die een ontwerpbureau heeft, dus Fila groeide op in de wetenschap dat kunst een zelfvoorzienende carrière kan zijn. fila sale 'Het was niet alleen schilderen voor de lol', zegt hij. 'Pa werkte met zijn kunst. Ik wist al vroeg dat het een manier kon zijn om te overleven, niet alleen een passie.' Zijn grootvader was ook kunstenaar. 'Het is altijd iets geweest in onze familie.'
Later in de jaren fila sales zeventig werd het merk populairder en begon het met het produceren van sportkleding voor vrouwen, kinderen, atleten en mannen. In januari 2007 werd het bedrijf een dochteronderneming van Fila Korea van SBI, het grootste Zuid-Koreaanse bedrijf in sportkleding. Onder de Fila producten zijn sneakers voor heren en dames. Nostalgisch? Controleren. Fashion-forward? Controleer ook. De FILA Disruptor 2 heeft een storm veroorzaakt voor liefhebbers van streetwear en vrijetijdskleding. Deze FILA-schoenen, samen met andere sneakerhead-favorieten zoals Balenciaga Triple S Sneaker, Gucci Rhyton Logo Sneaker en Yeezys, brengen de nostalgische dikke basketbaltrainers terug die in de jaren 90 populair fila disruptor ii dames waren.
Met deze FILA-schoenen krijg je functionaliteit en mode. Deze stevige sneakers hebben niet voor niets de vorm: om het platform te versterken en dragers veel steun te geven. Het heeft een gevoerde tong en enkelkraag voor extra comfort en uitneembare inlegzolen voor verbeterde ondersteuning en demping. Al meer dan een eeuw lang zet FILA zich in om een sterk statement te maken met zijn merkwaarden individualiteit, kracht en stijl. Het merk, opgericht in 1911, zag zijn boodschap van de tennisbanen en de bergen van Italië naar straten over de hele wereld om een van de meest erkende modemerken op zijn gebied te worden.
1 van 6 10 Corso Como 2 van 6 10 Corso Como 3 van 6 10 Corso Como 4 van 6 10 Corso Como 5 van 6 10 Corso Como 6 van 6 10 Corso Como Schoenen 13 juni 2019 2.979 Hypes 1? Reacties Footwear Jun 13, 2019 Door Charlie Zhang 2,979 Hypes 1? Reacties In april zagen we FILA zijn klassieke Disruptor 3 en Disruptor 3 Zip-silhouetten herwerken. Het Italiaanse sportartikelenbedrijf is teruggekeerd en onthult een samenwerking met de Milanese boetiek fila schoenen wit dames 10 Corso Como.
Aan de kant van de vrouw staat zwart voor marineblauw in het traditionele kleurenpalet van FILA, in combinatie met de klassieke tinten rood en wit. De Heritage-collectie bestaat uit zes verschillende tops, waaronder vier tanks, een dophuls en? stijlen met lange mouwen. Stukken zijn ontworpen met patronen met kleurblokken en eigentijdse vage strepen om een flatterend silhouet te creëren en een moderne esthetiek te bieden. Het broekje, inclusief een geplooide skort in rode en zwarte kleuropties en een zwarte short met een stijlvolle gestreepte riem, zorgen voor een gemakkelijke coördinatie met alle tops uit de collectie.