Med en bred vifte af stilarter, linser oakley airbrake og rammebilleder samt typer af briller er det helt sikkert praktisk at have et par forskellige par på hånden. For dem, der allerede har briller, der er specielle over glasbrillens sikkerhedsbriller, er det muligt at sidde behageligt over dine receptpligtige briller for at sikre, at alle vigtige skjold, der beskytter både dit briller og dine øjne. Billige vinbriller tillader alle dajoy deres vin uden at skulle bekymre sig om at få priceyglassware til luksusen. Discount glasvarer kan opnås fra salgsprodukter hos Riedel, som er kendt for at lave fine vinglas. Connoisseurs på dette område behøver ikke at bruge meget velsmagende wineglasses for at nyde smagen af den fine drink. Bemærk at billige glasvarer kan fordybe sig ved enhver lejlighedskøb eller forretninger.
Nå, en skjorte virker, når du vil belønne dine kunder for at gøre forretninger med dig, men de virker ikke så godt. For det første skal du få dine kunder en skjorte, som de vil lide, og alle har forskellige smag. Hvis du får den forkerte skjorte, spilder du bare penge og din virksomhed annonceres ikke indefra skabet. Men når du giver dine kunder blandingsbriller, giver du dem noget, de kan oakley latch bruge. Derudover anvendes blandingsbriller primært under et middagsfest. Derfor, når din kunde bringer ud disse briller, reklamerer de din virksomhed for alle på aftensfestet. Dette kan fortsætte i år og år, og hundredvis af mennesker kan se dit firmanavn og logo på disse blandingsbriller. Alt dette til en meget billig pris for dig.
Der er noget om trykte skudbriller, der appellerer til mig. Jeg kan lide noget, oakley glasses der er trykt med sjove ord og citater. Nogle er virkelig sjove og vittige, mens nogle er inspirerende og tankevækkende. Jeg har samlet dem næsten halvdelen af mit liv. Det var det, der så min interesse for disse småbriller. Størrelsen på et skud er stadig debatteret af mange mennesker, da der ikke er nogen bestemt definition for størrelsen af et skud. Efter nogle undersøgelser fandt jeg, at New York kom tæt på at lovgive et skuds størrelse i 1947, men desværre blev regningen ikke bestået. Andet i løb var staten Californien og i øjeblikket ændrede staten Utah deres definition af et skud fra en ounce til en og en halv ounces. Utah er for øjeblikket den eneste stat, der har denne lov.
Mens jeg samler mange typer gennem årene, fra oakley radar trykt til frostet til ætset og til fordel, sidder jeg fast i en konfrontation for at afgøre, hvad det egentlig er at samle. Er min samling baseret på mig at samle briller, eller indsamler jeg designerne? Sagen er, jeg vil ikke definere måden jeg samler mine briller på. Ser på min store samling, kan jeg med sikkerhed sige, at jeg indsamler dem både til deres design og for glasset - da mange kommer i forskellige former, men med samme design eller samme formede glas med forskellige designs. Jeg kan have et sæt trykte skudbriller alle med samme design, men med forskellige størrelser og deres håndtag er også i en anden farve. Jeg er også ejer af dem med samme design, samme form og i samme størrelser. Det eneste der sætter dem adskilt er, at de alle kommer i forskellige farver.
Jeg synes ikke, det er underligt at have denne slags samling. Jeg mener, at jeg kender kvinder, der samler de samme slags håndtasker i forskellige farver for at matche deres forskellige farvede tøj og jeg kender mænd, der samler samme type ure - det eneste forskel er, at uret er inde i forskellige farver eller kommer med en kronograf eller en lille eksplicit funktion. Min all-time-favorit er trykte skudbriller med vittige og sjove ord. Etseglas er en smuk og simpel teknik, der bruger visse kemikalier eller sandslibninger til at rukke et stykke glas og få det til at fremstå frostet og uigennemtrængeligt. Tro det eller ej, denne teknik kan gøres på egen hånd, og du kan bruge den til at omdanne almindeligt skudglass til et smukt og personligt ætset skudglass til fødselsdag eller bryllupsfavør.
Selv om ætsningsglas er ret simpelt, er der stadig brug for passende pleje og sikkerhed, og du skal følge instruktionerne omhyggeligt. To almindelige måder at ætse solbriller oakley glas på er ved sandslid og kemisk ætsning. Sandslibning bruger specielt udstyr til at slukke små sandpartikler på et stykke glas for at flippe væk ved overfladen. De fleste anser denne måde for at være den egentlige ætsningsprocedure, da denne teknik gør det muligt at skygge og skulpturere glasstykket. Kemisk ætsning er derimod afhængig af købekøbte cremer til at spise væk på overfladen af glasset, hvilket frembringer et ensartet matet udseende, hvor det påføres. Sidstnævnte teknik er langt enklere, billigere og mere tilgængelig til hjemme crafter.For at skabe ætsede skudbriller, skal du først forsyne dig med robuste skudbriller.